תפריט | טופ-פארם
תפריט | טופ-פארם
סל קניות

סטטוסי הזמנה והסבר תהליך הטיפול

סטטוס הזמנה: הזמנה התקבלה

הזמנתך התקבלה ונקלטה בהצלחה במערכת

הזמנתך התקבלה ונרשמה בצורה תקינה במערכת, ואישור התשלום מחברת האשראי או מפייפאל התקבל בהצלחה. בשלב זה הכול תקין וההזמנה נמצאת תחת מעקב מסודר. לאחר בדיקות ראשוניות של פרטי ההזמנה והפריטים, ההזמנה תעבור באופן טבעי לשלב הטיפול והשירות.


סטטוס הזמנה: בטיפול מתקדם

הזמנתך נמצאת בטיפול מתקדם ומתקדמת כסדרה

הזמנתך נמצאת בשלב מתקדם של הטיפול ועוברת תהליך מסודר ומבוקר לקראת ההמשך. זהו שלב שבו כבר בוצעו מספר בדיקות ופעולות, וההזמנה מתקדמת בצורה רציפה בהתאם לתהליך הקבוע. הכול מתנהל כרגיל, ההזמנה שלך נמצאת במעקב פעיל, ובהמשך הקרוב היא תעבור לשלב הבא בשרשרת הטיפול.


סטטוס הזמנה: הזמנתך בטיפול

הזמנתך נמצאת בטיפול פעיל ומתקדמת כסדרה

הזמנתך עברה לשלב הטיפול ונמצאת בעבודה מסודרת על ידי הצוות. זהו שלב טבעי לאחר קליטת ההזמנה, שבו הפרטים נבדקים וההזמנה מתקדמת לפי התהליך הקבוע. הכול מתנהל בצורה רציפה ומבוקרת, וההזמנה שלך נמצאת בתנועה לקראת השלבים הבאים. עם ההתקדמות, הסטטוס יעודכן בהתאם.


סטטוס הזמנה: בהכנה למשלוח

הזמנתך נמצאת בהכנה מסודרת למשלוח

הזמנתך נמצאת בשלב הכנה מתקדם לקראת משלוח. זהו שלב ביניים בתהליך, שבו ההזמנה עוברת סידור, התאמה והכנה שקטה לפני מסירה למשלוח בפועל. שלב זה מאפשר להשלים את כל הפרטים בצורה מדויקת ומבוקרת, כדי שההמשך יתבצע בצורה חלקה. ההזמנה שלך נמצאת במעקב ומתקדמת, וברגע שתהיה מוכנה ליציאה למשלוח הסטטוס יעודכן בהתאם.


סטטוס הזמנה: ממתין לתשלום

הזמנתך נקלטה וממתינה להשלמת התשלום

הזמנתך נוצרה ונשמרה במערכת, אך התשלום טרם הושלם ולכן לא התקבל אישור סופי. זהו שלב רגיל שבו ההזמנה ממתינה להמשך טיפול לאחר סיום התשלום. ניתן לפנות אלינו כדי להשלים את התשלום בצורה מסודרת, או לבצע הזמנה חדשה לפי הנוחות. אנו זמינים לבדיקה ולסיוע בכל שלב.


סטטוס הזמנה: ממתין למשלוח

הזמנתך מוכנה וממתינה לאיסוף למשלוח

הזמנתך הושלמה, נארזה ומוכנה למסירה לגורם המשלוח. בשלב זה ההזמנה ממתינה לאיסוף על ידי חברת השילוח או הקבלן המטפל במשלוח. זהו שלב טבעי בתהליך, שבו ההזמנה כבר מוכנה והמעבר לשלב הבא מתבצע בהתאם ללוחות הזמנים של האיסוף. ההזמנה שלך נמצאת במעקב ותעודכן ברגע שתצא למשלוח.


סטטוס הזמנה: יצאה למשלוח

איזו שמחה הזמנתך יצאה למשלוח

הזמנתך הוכנה ונמסרה למשלוח והיא כבר בדרכה אליך. בשלב זה נוצר מספר מעקב למשלוח, והוא נשלח אליך עם פרטי ההזמנה. במקרים שבהם המשלוח מבוצע באמצעות קבלן מקומי מטעמנו, ייתכן שלא יופיע מספר מעקב, אך המשלוח יוצא בפועל ומטופל בצורה מסודרת. מכאן והלאה תקבל עדכונים נוספים, הודעות או פנייה ישירה מחברת השילוח או מהקבלן האחראי על המסירה, עד להגעת ההזמנה.


סטטוס הזמנה: ארכיון

הזמנתך הועברה לארכיון

הזמנתך הושלמה והסתיימה, ולאחר תקופה מסודרת היא הועברה לארכיון המערכת לצורך תיעוד ושמירה. זהו סטטוס טכני רגיל שמציין כי מחזור חיי ההזמנה נסגר ואין צורך בפעולה נוספת. פרטי ההזמנה נשמרים וניתן תמיד לצפות בהם דרך החשבון האישי באתר או באמצעות בדיקת הזמנה כאורח, לפי הצורך.


סטטוס הזמנה: בוטלה

הזמנתך בוטלה בהתאם לנסיבות הטיפול

הזמנתך בוטלה לאחר בדיקה מסודרת, עקב בקשת ביטול, חוסר זמינות של מוצר או אי־אפשרות להשלמת ההזמנה במלואה. הביטול בוצע בצורה מבוקרת וברורה, וההזמנה אינה ממשיכה לשלבי הטיפול הבאים. במידה ובוצע תשלום, תהליך הזיכוי יחל בתוך 48 שעות. עבור תשלומים שבוצעו באמצעות פייפאל, הזיכוי יוחזר לחשבון הפייפאל בדרך כלל בתוך פרק זמן זה. בתשלומים באמצעות חברות אשראי, מועד הופעת הזיכוי בפועל תלוי בלוחות הזמנים של חברת האשראי ועשוי להימשך בין 3 ל־10 ימי עסקים, בהתאם למדיניות החברה.


סטטוס הזמנה: סירוב

התשלום לא אושר וההזמנה לא הושלמה

בשלב זה לא התקבל אישור מחברות האשראי או מפייפאל, ולכן ההזמנה לא הושלמה במערכת. לרוב מדובר בסירוב מצד מערכת התשלום, שאינו קשור לפעילות האתר. ניתן לפנות לחברת האשראי או לפייפאל לצורך בירור הסיבה. אם קיימת תחושה שבוצע חיוב בפועל, אפשר לפנות אלינו ואנו נבדוק זאת בצורה מסודרת.


סטטוס הזמנה: ממתין למוצר/ים

הזמנתך נמצאת בהשלמה וממתינה לפריט אחד או יותר

הזמנתך נמצאת בטיפול רציף ומסודר, וכעת ממתינה להשלמת פריט אחד או מספר פריטים מתוך ההזמנה. מצב זה מתרחש כאשר ההזמנה כוללת כמה מוצרים או כאשר פריט מסוים נמצא בהשלמה זמנית, והכול נעשה כדי לשלוח את ההזמנה בצורה מלאה ומאוחדת. ההזמנה שלך שמורה, נמצאת במעקב ומטופלת על ידי הצוות עד להשלמת כל הפריטים. שלב זה עשוי להימשך עד 72 שעות או עד 3 ימי עסקים, ולאחר מכן ההזמנה תמשיך אוטומטית לשלב הבא.


סטטוס הזמנה: ממתין לאישור של הלקוח

הזמנתך ממתינה לאישור לצורך המשך טיפול

במהלך בדיקת ההזמנה עלה צורך באישור מצדך עקב פרט חסר או לא מדויק, כגון כתובת, מספר טלפון או מידע נוסף הנדרש להמשך הטיפול. ההזמנה שלך שמורה ואינה מתבטלת, ומטרת האישור היא לוודא טיפול תקין ולמנוע טעויות. נשלחה אליך הודעה בדוא"ל עם פרטי הפנייה, ובמקביל צוות התמיכה שלנו עשוי ליצור קשר לצורך השלמת הפרטים. לאחר קבלת האישור, ההזמנה תמשיך לשלב הבא.


סטטוס הזמנה: בבדיקה

הזמנתך נמצאת בבדיקה מסודרת

הזמנתך נמצאת בשלב בדיקה שקט ומסודר כחלק מתהליך הטיפול הרגיל. בדיקה זו נועדה לוודא שכל פרטי ההזמנה, המוצרים וההתאמות מתבצעים בצורה מדויקת וללא טעויות, לפני המשך התהליך. זהו שלב טבעי שמאפשר טיפול איכותי ומבוקר, וההזמנה שלך נמצאת במעקב פעיל. לאחר סיום הבדיקה, ההזמנה תתקדם באופן רגיל לשלב הבא.