שאלות ותשובות
ההתחברות לחשבון האישי מתבצעת בעמוד הכניסה באמצעות הזנת כתובת דוא"ל וסיסמה שנקבעו בעת ההרשמה ולחיצה על התחבר.
לחלופין, ניתן להתחבר גם באמצעות חשבונות גוגל+ או פייסבוק (במעמד זה אינו זמי).
אם נשכחה הסיסמה, יש לבחור באפשרות שכחתי סיסמה, וקישור לאיפוס יישלח לכתובת הדוא"ל הרשומה.
לקוח חדש? ניתן להירשם באמצעות לחיצה על הרשמה ומילוי הפרטים כנדרש.
במידה ואינך זוכר את הסיסמה שלך, יש לגשת לעמוד הכניסה ולבחור באפשרות שכחתי סיסמה. לאחר הזנת כתובת הדוא"ל הרשומה, יישלח אליך קישור לאיפוס סיסמה חדשה.
אם לא התקבל דוא"ל תוך מספר דקות, מומלץ לבדוק גם את תיקיית הספאם או הדואר הזבל.
במקרה של תקלה או אם לא התקבל הקישור, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לצורך סיוע באיפוס הסיסמה.
לאחר ביצוע ההזמנה ואישורה במערכת, לא ניתן עוד לשנות את פרטיה או להוסיף מוצרים נוספים.
יחד עם זאת, ניתן לפנות ל-שירות הלקוחות בתוך עד יומיים ממועד ביצוע ההזמנה, ולבחון את האפשרות לביטול או לעדכון חלקי, בהתאם למדיניות החברה ולסטטוס ההזמנה בפועל.
פנייה מעבר למועד זה תטופל בהתאם לשיקול דעת החברה ולמצב ההזמנה בשלב הלוגיסטי.
ייתכן שהמוצרים בעגלת הקנייה הוסרו באופן אוטומטי עקב חוסר זמינות במלאי או בשל סיום תקופת השמירה של העגלה במערכת.
מערכת האתר שומרת את פרטי עגלת הקנייה לפרק זמן מוגבל בלבד, ולאחר מכן ייתכן שהנתונים מתאפסים מטעמי אבטחה או עדכון מלאי.
מומלץ לוודא כי את/ה מחובר/ת לחשבון האישי בזמן הקנייה, וכי פעולת הרכישה מתבצעת ברצף וללא עיכובים ממושכים.
במידה והבעיה נמשכת, ניתן לפנות אל שירות הלקוחות לקבלת סיוע ובירור נוסף בנושא.
ניתן לעדכן את פרטי ההתקשרות, לרבות מספר הטלפון, באמצעות כניסה לחשבון האישי ובחירה באפשרות ערוך את פרטי החשבון שלך.
לאחר ביצוע השינוי, יש לשמור את העדכון באמצעות לחיצה על המשך, והמערכת תעדכן את הנתונים באופן מיידי.
במידה ונדרש סיוע או אם אינך מצליח/ה לעדכן את הפרטים באופן עצמאי, ניתן לפנות אל שירות הלקוחות לקבלת עזרה.
שאלות ותשובות